Alhamdulillah terisi jugak masa aku sepanjang cuti sem lepas...
Senarai nama dan penempatan utk peserta SPC '15 dah pun keluar....
SPC tu.... SUMMER PRE-CHAMBERING..... a.k.a STUDENT PRAKTIKAL CHAMBERING pun boleh ... :)
teringat firman Allah yang mafhumnya: boleh jadi apa yang baik utk kita itu bukanlah apa yang kita suka.... Sesungguhnya Allah Maha mengetahui sesuatu yang terbaik utk hamba-NYA... "
apa pun bersangka baik dan terima dengan redha ketentuanNYA...
Kenapa??? sebabnya pilihan aku minta nak buat chamber kat mahkamah tapi senarai yang keluar telah menempatkan aku di firma.... btw aku bersyukur sangat2 pada Allah... terima kasih kepada pihak penganjur KPMM, dan PPMM ...



Terima kasih kepada ummi Hajjah Norfaizah Zainudin (penyelia),aza Nurhazwati Chening selaku student chambering atas tunjuk ajar yang di berikan... warga FARA ( hidayah dan kak zu).. x dilupa Puan Aishah Dato' Rahman.. terima kasih sudi menerima diri ini menjadi sebahagian warga FARA... ukhuwwah fillah moga berkekalan ke syurga abadi...
kenangan hari raya bersama warga FARA... Tahun ni rumah boss jadi tuan rumah untuk sambutan hari raya persatuan peguam syariah johor..


bersama warga FARA...



hari-hari benda alah ni lah yang aku kena tulis... di samping lambakkan fail-fail hijau kes klient...
dah namanya pun student praktikal kan... bnyak n terlalu bnyak yang perlu aku belajar sebagai pendedahan awal sebelum terjun ke medan sebanar dalam profesyen kerjaya sebagai peguam syarie.

                 

              

pengalaman berharga jugak aku dapat dalam SPC ni adalah... bidang terjun mewakili peguam sivil dalam netball kat ipoh... pandai plak aku main bola...haha... kira oklah dpt gak mata... menang lawan kl II. 


hari terakhir praktikal aku p mahkamah, sempatlah curi-curi masa bergambar dengan boss setelah selesai mendengar prosiding mahkamah... btw tq aza sudi jd camerawomen utk aku...







with my boss... Ummi Puan Hajjah Norfaizah Zainudin




selesai praktikal di firma selama sebulan, kena plak hadir seminar... ha.. seminar ni berlangsung 3 hari di Hotel D'Palma, Shah Alam...



Peserta SPC dr Kelab Peguam Muda Mesir


kenangan bergambar bersama YB Senator Tan Sri Abu Zahar Ujang




Thanks for reading.leave your comment

0 comments:

Post a Comment

THANK FOR READING
LEAVE YOUR COMMENT